Mali İşler

Vakfımız ve İktisadi İşletmemizin, belirlenen kurum politikaları, prosedürleri, yönetmelikleri vb. kurumsal süreç yönetimi ilkelerini göz önünde bulundurarak mali faaliyetlerin planlaması, koordine edilmesi ve işlevsel olarak yönetilmesini sağlamaktadır.

  • Resmi kurum ve kuruluşlara, yasalar ile belirlenmiş olan bildirimlerin ve yazışmaların yapılması,
  • Bütçe yönetimi; kurum stratejileri ve hedefleri göz önünde bulundurularak ve kurum imkanları dahilinde zaman, fizibilite, kaynak, proje ve bütçe kapsamında değerlendirerek gerekli planlamanın yapılması, yönetilmesi ve raporlanması,
  • Mal ve hizmet alım/satım sözleşmelerinin kayıt altına alınması, takibi ve arşivlenmesi,
  • Hazine ve risk yönetimi,
  • Teşvik yönetimi,
  • Finans, borç ve alacaklar yönetimi,
  • Öğrenci, personel ve varlıklara ait sigorta işlemleri yönetimi,
  • Personel muhasebesi,
  • Genel muhasebe,
  • Maliyet muhasebesi,
  • Envanter muhasebesi,
  • Duran varlıklar,
  • Vergi yönetimi,
  • Mali ve kurumsal raporlama,
  • Finansal teknolojinin sağlanması,
  • Yönetim destek raporları,

ve SAJEV Özel Küçük Prens Okullarımız öğrenci kayıt tahakkuk ve tahsilat işlemleri mali işler bünyesinde yapılmaktadır.