Mali İşler
Vakfımız ve İktisadi İşletmemizin, belirlenen kurum politikaları, prosedürleri, yönetmelikleri vb. kurumsal süreç yönetimi ilkelerini göz önünde bulundurarak mali faaliyetlerin planlaması, koordine edilmesi ve işlevsel olarak yönetilmesini sağlamaktadır.
- Resmi kurum ve kuruluşlara, yasalar ile belirlenmiş olan bildirimlerin ve yazışmaların yapılması,
- Bütçe yönetimi; kurum stratejileri ve hedefleri göz önünde bulundurularak ve kurum imkanları dahilinde zaman, fizibilite, kaynak, proje ve bütçe kapsamında değerlendirerek gerekli planlamanın yapılması, yönetilmesi ve raporlanması,
- Mal ve hizmet alım/satım sözleşmelerinin kayıt altına alınması, takibi ve arşivlenmesi,
- Hazine ve risk yönetimi,
- Teşvik yönetimi,
- Finans, borç ve alacaklar yönetimi,
- Öğrenci, personel ve varlıklara ait sigorta işlemleri yönetimi,
- Personel muhasebesi,
- Genel muhasebe,
- Maliyet muhasebesi,
- Envanter muhasebesi,
- Duran varlıklar,
- Vergi yönetimi,
- Mali ve kurumsal raporlama,
- Finansal teknolojinin sağlanması,
- Yönetim destek raporları,
ve SAJEV Özel Küçük Prens Okullarımız öğrenci kayıt tahakkuk ve tahsilat işlemleri mali işler bünyesinde yapılmaktadır.