Öğrencilerimizin teknoloji ile etkileşimde bulunmalarını ve kodlama becerilerini geliştirmelerini sağlamak amacıyla Kodlama Haftası kapsamında, çeşitli etkinlikler düzenlendi.
2. sınıf öğrencilerimiz, Minecraft platformu üzerinden kodlama becerilerini geliştirme fırsatı buldular. “Minecraft Macerası” adlı etkinlik, öğrencilerimizin problem çözme ve iş birliği becerilerini destekleyerek sanal dünyada hayal gücünü kullanmalarına olanak tanıdı.
3. sınıf öğrencilerimiz, “Little Dot Adventure” adlı etkinlikte, temel kodlama kavramlarını öğrendiler. Bu uygulama, öğrencilerimizin algoritmik düşünme becerilerini geliştirirken aynı zamanda onlara eğlenceli bir öğrenme deneyimi sundu.
4. sınıf öğrencilerimiz, Scratch platformu aracılığıyla kendi “chatbot”larını tasarladılar. Bu süreç, öğrencilerin programlama mantığını anlamalarına ve interaktif bir dijital proje geliştirmelerine yardımcı oldu. Öğrenciler, yaratıcılıklarını kullanarak “chatbot”larının karakteristik özelliklerini belirlediler.
Öğrencilerimizin teknolojik okuryazarlıklarını artırmayı ve yaratıcılıklarını desteklemeyi amaçlayan Kodlama Haftası etkinliklerimizde, öğrencilerimiz hem keyifli vakit geçirdiler hem de stratejik düşünme yetilerini geliştirdiler.